masa tak sihat datang bulan.. :(/ :)

Mse xchat period mkn bubur

Mse xchat period mkn bubur Mse shooting wit mama

haiiiiii u’olls !!! masa ni cik kiah seksi tak sihat la datang bulan.. hahaha… (cik kiah seksi).. masa ni tak sihat sangat-sangat tengok la muka tu pucat je tapi dalam keadaan tak sihat pun diet tu mesti tau bubur je hidangan malam.. nak nyanyi sikit ” kalau nak berjaya kena makan berpada-pada.. uuuoooo.. “.. hahahaha… mama pun kadang-kadang sakit perut gelak tengok keletah i tengok la dalam gambar tu selfie dengan mama sambil pegang perut yang macam ada anak kembar tu.. tengah tak sihat pun lawak mesti ada orang kata wajib ada lawak walaupun sikit.. hahahaha… bukan apa kita kalau tak sihat dilayankan tak sihat tu nanti badan lemah so baik kita buat macam ni betul tak ? nak bagi blog ni ceria sikit pada sesapa yang baca tak semestinya kita tak sihat blog pun kena jadi tak sihat ye dok.. hahaha.. dengan sokongan dari mama dan juga suami walaupun tak sihat semangat tetap ada..semangat kena kental.. ok la cik kiah seksi nak tidur dah ni nantikan post yang seterusnya yeeee… tata titi tutu.. t.t.f.n (tata for now).. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>